Víme, že nejsme sami?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Víme, že nejsme sami? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víme, že nejsme sami? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Víme, že nejsme sami? - Fišerová Ivan;Samojský Petr. Unitářská tradice disponuje řadou možností, jak pomáhat člověku na jeho duchovní cestě a jak mu asistovat ve zkvalitňování života. V této knize (sborníku z teologického semináře) se editoři soustředí postupně na tři témata: vztah k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Víme, že nejsme sami? je 136 Kč

Výběr knih autorů Petr Samojský , Ivan Fišerová

Zobrazit všechny knihy autora Petr Samojský, Ivan Fišerová
Výběr knih vydavatele Unitaria

Zobrazit všechny knihy vydavatele Unitaria
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.