Vlk, který měl hlad jako vlk

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 132 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vlk, který měl hlad jako vlk koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vlk, který měl hlad jako vlk koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Knížkami z edice ČTENÍ HROU bychom rádi napomohli rozvoji čtenářských dovedností Vašich malých čtenářů a čtenářek. Celá kniha je koncipována k podpoře schopnosti číst s porozuměním a k rozvoji čtenářské gramotnosti vůbec. Spojuje příjemné s užitečným. Malé čtenáře chce pobavit, rozvíjet,…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vlk, který měl hlad jako vlk je 142 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.