Vlk z gruntu aneb Podprda k snídani

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vlk z gruntu aneb Podprda k snídani koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vlk z gruntu aneb Podprda k snídani koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vlk z gruntu aneb Podprda k snídani koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V pořadí druhá knížka oblíbeného vypravěče a blogera, známého jako VLK Z GRUNTU. David Vlk má mimořádný talent a dar popisovat příběhy, které v běžném životě potkávají každého z nás. Zpracovává je někdy drsněji, jindy s notnou dávkou humoru, ale vždy je to humor laskavý, neuráží, naopak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vlk z gruntu aneb Podprda k snídani je 298 Kč

Výběr knih vydavatele Dona

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dona
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.