Vodník a mlynársky tovariš

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Vodník a mlynársky tovariš aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Vodník a mlynársky tovariš; Autor: Kolektív autorov; Národné rozprávky V knižke nájdete rozprávky od takých autorov ako sú: Karel Jaromír Erben, Beneš Metod Kulda, Josef Štefan Kubín, Božena Némcová, Václav Beneš Třebízský, František Bartoš, Josef Stanislav Menšík, Jindřich Šimon Baar,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora autorov kolektív

Zobrazit všechny knihy autora autorov kolektív
Výběr knih vydavatele AD TEAM

Zobrazit všechny knihy vydavatele AD TEAM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.