Vše je VĚDOMÍ je vše

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 352 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vše je VĚDOMÍ je vše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
352 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Vše je VĚDOMÍ je vše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
390 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vše je VĚDOMÍ je vše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vše je VĚDOMÍ je vše koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
400 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vše je VĚDOMÍ je vše koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autor v této koláži esejí, rozhovorů a aforismů odhaluje pestrý obraz jednotlivých etap vývoje našeho vědomí z hlediska fenomenologického přístupu (vnímání toho, co se ukazuje) a metody LIP (Proces životní integrace), kterou již řadu let rozvíjí. Tématicky se zaměřuje nejen na náš osobní život,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vše je VĚDOMÍ je vše je 403 Kč

Výběr knih autora Wilfried Nelles

Zobrazit všechny knihy autora Wilfried Nelles
Výběr knih vydavatele Ježek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ježek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.