Vše o hasičích - Už vím proč?, 4. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vše o hasičích - Už vím proč?, 4. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vše o hasičích - Už vím proč?, 4. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vše o hasičích - Už vím proč?, 4. vydání koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vše o hasičích - Už vím proč?, 4. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vše o hasičích - Už vím proč?, 4. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vše o hasičích - Už vím proč?, 4. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co všechno musí znát hasič? Co potřebuje k hašení požáru? Co se děje na požární stanici a kde všude ještě hasiči pomáhají? A jak se zachovám při požáru já? Dítě se nejen dozví odpovědi na řadu otázek, ale také získá návod, jak se chovat v nebezpečné situaci.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vše o hasičích - Už vím proč?, 4. vydání je 287 Kč

Výběr knih autora Andrea Erne

Zobrazit všechny knihy autora Andrea Erne
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.