Všechno plave, co ploutve má i nemá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 149 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Všechno plave, co ploutve má i nemá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Plavu, plaveš, plaveme! Říkají si lidé, zvířátka, rostliny i všechny věci na stránkách této knížky, která není ničím jiným, než knihou o plavání. Že se tohle vodní umění daří rybám či mořským pannám, to je věc nad slunce jasná. Čekali byste to ale od ježka nebo od netopýra nebo… Víte co?…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Štěpánka Sekaninová

Zobrazit všechny knihy autora Štěpánka Sekaninová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.