Všechny cesty vedou do Santiaga - CDmp3 (Čte Martin Písařík)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 314 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Všechny cesty vedou do Santiaga - CDmp3 (Čte Martin Písařík) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Všechny cesty vedou do Santiaga - CDmp3 (Čte Martin Písařík) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všechny cesty vedou do Santiaga - CDmp3 (Čte Martin Písařík) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všechny cesty vedou do Santiaga - CDmp3 (Čte Martin Písařík) koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Už přes tisíc let míří lidé ze všech koutů Evropy do Santiaga de Compostela. Ladislav Zibura tam poprvé putoval v osmnácti letech a teď se do Španělska vydává znovu – za vzpomínkami, dobrodružstvím a příběhy poutníků z celého světa. Přidejte se k nim a ponořte se do vyprávění plného humoru a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Všechny cesty vedou do Santiaga - CDmp3 (Čte Martin Písařík) je 321 Kč

Výběr knih autora Ladislav Zibura

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Zibura
Výběr knih vydavatele Voxi

Zobrazit všechny knihy vydavatele Voxi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.