Výbušná koťátka - Recepty na katastrofu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Výbušná koťátka - Recepty na katastrofu aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Recepty na katastrofu přinášejí vše, co začátečníci pro svou první hru Výbušných koťátek potřebují. Zkušenějším hráčům pak nabízejí výběr těch nejlepších karet z rozšíření hry spolu s brožurami receptů, díky kterým otevřete více jak tucet nových herních variant.Vyberte si jeden ze skvělých…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Karetní hra (Defekt)

Zobrazit všechny knihy autora Karetní hra (Defekt)
Výběr knih vydavatele ADC Blackfire

Zobrazit všechny knihy vydavatele ADC Blackfire
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.