Vychovatelka na scestí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vychovatelka na scestí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vychovatelka na scestí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vychovatelka na scestí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Vychovatelka na scestí koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vychovatelka na scestí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vychovatelka na scestí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vychovatelka na scestí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Vychovatelka na scestí - Guhrke Laura Lee. Milá lady Věrnolásková, můj bratr dvojče a já potřebujeme novou maminku, i když papá trvá na tom, že už se nikdy neožení. Musí být hodná, chytrá a mít ráda kočky… Poradenská rubrika lady Věrnoláskové je sice nejslavnější v celém Londýně, ale…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vychovatelka na scestí je 291 Kč

Výběr knih autora Laura Lee Guhrke

Zobrazit všechny knihy autora Laura Lee Guhrke
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.