Výkřik do ticha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 361 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Výkřik do ticha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
361 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Výkřik do ticha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výkřik do ticha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výkřik do ticha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
368 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výkřik do ticha koupíte na Albatros
Albatros
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výkřik do ticha koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
429 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výkřik do ticha koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
393 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lilith je potomkem jedné z nejobávanějších organizací na světě. Poté co se ocitla v nechvalně proslulém cirkusu Půlnoční běsnění, musí čelit minulosti, na niž chce zapomenout, a budoucnosti, která by ji mohla zničit. Miluje dva muže, kteří lásku oplácejí jí i sobě navzájem. Jeden je bratr z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Výkřik do ticha je 386 Kč

Výběr knih autora Amo Jones

Zobrazit všechny knihy autora Amo Jones
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.