Vysoký účet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vysoký účet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vysoký účet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Vysoký účet koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Když se v bistru ve Three Pines najde ve stěně sto let stará, ručně nakreslená mapa, nejdřív se zdá, že jde o pouhou kuriozitu, ale čím důkladněji ji obyvatelé vesnice zkoumají, tím podivnější jim připadá. Armanda Gamache, který ji dostane jako dárek k prvnímu dni v nové práci, zvláštní mapa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vysoký účet je 342 Kč

Výběr knih autora Louise Penny

Zobrazit všechny knihy autora Louise Penny
Výběr knih vydavatele Kalibr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalibr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.