Vytoužená smrt

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 313 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vytoužená smrt koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vytoužená smrt koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vytoužená smrt koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vytoužená smrt koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
415 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Vytoužená smrt koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Není skladem

Vytoužená smrt koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Není skladem

Vytoužená smrt koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Inspektor Adam Fawley a jeho tým bojují s časem. Co když je ve vězení nevinný člověk?Na tísňovou linku je hlášena střelba na odlehlém statku. Když na místo dorazí policisté, čeká je děsivý pohled na mladého muže s prostřelenou hlavou. Vyšetřování však postupuje pomalu — oběť se totiž nedaří…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vytoužená smrt je 387 Kč

Výběr knih autora Cara Hunter

Zobrazit všechny knihy autora Cara Hunter
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.