Výzkum vybraných parametrů produkce a percepce hlasu, řeči a jazyka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Výzkum vybraných parametrů produkce a percepce hlasu, řeči a jazyka aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Předkládaná odborná kniha shrnuje kvalitativní i kvantitativní výzkum specifických etiologických determinantů produkce a percepce řeči a jazyka v rámci vybraných fyziologických a patologických odchylek a poruch artikulace a fonace, jazykového vývoje u dětí se specificky narušeným vývojem řeči a…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Vitásková, Červinková Helena, Dzidová Lenka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.