Vzory krásy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 689 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vzory krásy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
689 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzory krásy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
810 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzory krásy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzory krásy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
900 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Vzory krásy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
900 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzory krásy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
941 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzory krásy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
738 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato publikace je výstupem projektu terénního výzkumu historických tkanin, uložených ve sbírkách brněnské diecéze. Úvodní statě se věnují jednak charakteristice zkoumaného materiálu a jeho zasazení do evropského kontextu, jednak obecné historii liturgického oděvu, jeho specifikům a jeho významu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vzory krásy je 837 Kč

Výběr knih autora František Svoboda

Zobrazit všechny knihy autora František Svoboda
Výběr knih vydavatele Masarykova univerzita v Brně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykova univerzita v Brně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.