WayMaker

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 443 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

WayMaker koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Using her own personal story of adopting a Chinese daughter and sponsoring a refugee family, New York Times bestselling author Ann Voskamp shows in The Way Maker how God will always make a way, not to where we may want to go, but to Him.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ann Voskamp

Zobrazit všechny knihy autora Ann Voskamp
Výběr knih vydavatele Thomas Nelson Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Thomas Nelson Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.