Welcome to Our Table: A Celebration of What Children Eat Everywhere

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Welcome to Our Table: A Celebration of What Children Eat Everywhere koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Welcome to Our Table: A Celebration of What Children Eat Everywhere koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Welcome to Our Table: A Celebration of What Children Eat Everywhere koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Welcome to Our Table: A Celebration of What Children Eat Everywhere koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Welcome to Our Table: A Celebration of What Children Eat Everywhere koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pro děti od společnosti Nosy Crow.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Welcome to Our Table: A Celebration of What Children Eat Everywhere je 346 Kč

Výběr knih autorů Laura Mucha , Ed Smith

Zobrazit všechny knihy autora Laura Mucha, Ed Smith
Výběr knih vydavatele Nosy Crow Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nosy Crow Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.