What Coco Chanel Can Teach You About Fashion

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

What Coco Chanel Can Teach You About Fashion koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

What Coco Chanel Can Teach You About Fashion koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
374 Kč
Není skladem

Krátký popis
If Coco Chanel were to give a masterclass on design, creativity and attitude, what wisdom would she impart? Discover the life, work and legacy of Chanel in this sharply curated biography focusing on artistic spirit. Chanel’s ethos captured the imagination of post-war women, releasing them from…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy What Coco Chanel Can Teach You About Fashion je 349 Kč

Výběr knih autora Caroline Young

Zobrazit všechny knihy autora Caroline Young
Výběr knih vydavatele Frances Lincoln

Zobrazit všechny knihy vydavatele Frances Lincoln
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.