What Hides in the Cellar

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

What Hides in the Cellar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
570 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
What Hides in the Cellar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
610 Kč
Skladem (odeslání ihned)

What Hides in the Cellar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
618 Kč
Skladem (odeslání ihned)

What Hides in the Cellar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

What Hides in the Cellar koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
What Hides in the Cellar koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
400 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

What Hides in the Cellar koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Thrillery od společnosti Head of Zeus.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy What Hides in the Cellar je 445 Kč

Výběr knih autora Graham Masterton

Zobrazit všechny knihy autora Graham Masterton
Výběr knih vydavatele Bloomsbury

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.