When Things Get Dark

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

When Things Get Dark koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

When Things Get Dark koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Není skladem

Krátký popis
The Stoker Award-winning chilling anthology of 18 short stories in tribute to the genius of Shirley Jackson, collecting todayÂ’s best horror writers. Featuring Joyce Carol Oates, Josh Malerman, Paul Tremblay, Richard Kadrey, Stephen Graham Jones, Elizabeth Hand and more.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy When Things Get Dark je 228 Kč


Výběr knih vydavatele Titan Publ. Group Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Titan Publ. Group Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.