When Things Get Dark

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

When Things Get Dark koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
532 Kč
Skladem (odeslání ihned)

When Things Get Dark koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The Stoker Award-winning chilling anthology of 18 short stories in tribute to the genius of Shirley Jackson, collecting today's best horror writers. Featuring Joyce Carol Oates, Josh Malerman, Paul Tremblay, Richard Kadrey, Stephen Graham Jones, Elizabeth Hand and more.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy When Things Get Dark je 491 Kč


Výběr knih vydavatele Titan Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Titan Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.