Who Made Me a Princess Vol. 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Who Made Me a Princess Vol. 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The hit full colour fantasy webtoon/manhwa (comic) - in English print for the first time! When a modern woman is reincarnated as the doomed princess in a romance novel, she reaches out to grab a new future with both baby fists!

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Plutus

Zobrazit všechny knihy autora Plutus
Výběr knih vydavatele Seven Seas Entertainment, LLC

Zobrazit všechny knihy vydavatele Seven Seas Entertainment, LLC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.