First Questions and Answers: Why am I afraid?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

First Questions and Answers: Why am I afraid? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
First Questions and Answers: Why am I afraid? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

First Questions and Answers: Why am I afraid? koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
First Questions and Answers: Why am I afraid?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy First Questions and Answers: Why am I afraid? je 290 Kč

Výběr knih autora Katie Daynes

Zobrazit všechny knihy autora Katie Daynes
Výběr knih vydavatele Usborne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.