Why We Photograph Animals

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 972 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Why We Photograph Animals koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
972 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Why We Photograph Animals koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 121 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Why We Photograph Animals koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
976 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A compelling visual anthology of one of photography’s most popular subjects, reframing our understanding of why we photograph animals and why photographing them matters to us and the planet. A visual overview of the history and future of animal photography, Why We Photograph Animals encourages…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Why We Photograph Animals je 1 023 Kč

Výběr knih autora Huw Lewis-Jones

Zobrazit všechny knihy autora Huw Lewis-Jones
Výběr knih vydavatele Thames & Hudson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Thames & Hudson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.