Wild Side: Discover the instant Sunday Times bestseller and your newest small town romance obsession!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Wild Side: Discover the instant Sunday Times bestseller and your newest small town romance obsession! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wild Side: Discover the instant Sunday Times bestseller and your newest small town romance obsession! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wild Side: Discover the instant Sunday Times bestseller and your newest small town romance obsession! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wild Side: Discover the instant Sunday Times bestseller and your newest small town romance obsession! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wild Side: Discover the instant Sunday Times bestseller and your newest small town romance obsession! koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
FROM THE SUNDAY TIMES BESTSELLING AUTHOR*, ELSIE SILVER! SET IN THE SAME BELOVED UNIVERSE AS SMASH-HIT SERIES CHESTNUT SPRINGS: SMALL-TOWN, BIG CHARACTERS, FOUR ADDICTIVE LOVE STORIES . . .MEET THE SINGLE DADS OF ROSE HILL. 'Elsie Silver's writing is a true revelation!' ALI HAZELWOOD'This book…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Wild Side: Discover the instant Sunday Times bestseller and your newest small town romance obsession! je 263 Kč

Výběr knih autora Elsie Silver

Zobrazit všechny knihy autora Elsie Silver
Výběr knih vydavatele Little Brown Book Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Brown Book Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.