Wines of Australia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 930 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Wines of Australia koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
930 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Begins with an overview of the history, geology, topography, soils and climate, the major grape varieties and labelling laws, before covering the wine regions. Each section contains a summary of the wine zones in each state followed by a detailed look at the major regions, including the people…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Mark Davidson

Zobrazit všechny knihy autora Mark Davidson
Výběr knih vydavatele ACADEMIE DU VIN LIBRARY LIMITED

Zobrazit všechny knihy vydavatele ACADEMIE DU VIN LIBRARY LIMITED
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.