Wolf and the Woodsman (Deluxe Collector's Edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 850 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Wolf and the Woodsman (Deluxe Collector's Edition) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
945 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wolf and the Woodsman (Deluxe Collector's Edition) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
850 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Now available in a gorgeous Deluxe Collector’s Edition featuring beautiful new cover art, special hardcover case design, illustrated endpapers, and stenciled edges—the stunning debut novel from the #1New York Timesbestselling author ofA Study in Drowning.This story of fantasy, romance, and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Wolf and the Woodsman (Deluxe Collector's Edition) je 897 Kč

Výběr knih autora Ava Reid

Zobrazit všechny knihy autora Ava Reid
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.