The Wolves of Willoughby Chase

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Wolves of Willoughby Chase koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Wolves of Willoughby Chase koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Wolves of Willoughby Chase koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Wolves of Willoughby Chase koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Wolves of Willoughby Chase koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rediscover the A Puffin Book series and bring the best-loved classics to a new generation - including this special edition of The Wolves of Willoughby Chase.It's 19th Century England, Good King James III is on the throne, and the whole country is ravaged by wolves which have migrated through…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Wolves of Willoughby Chase je 219 Kč

Výběr knih autora Joan Aiken

Zobrazit všechny knihy autora Joan Aiken

Zobrazit všechny knihy vydavatele Publisher Penguin Random House Children'
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.