Women: The National Geographic Image Collection

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Women: The National Geographic Image Collection koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Drawn from the celebrated National Geographic archives, this inspiring photography collection'-now in a bite-sized, giftable package'-presents women from around the globe, accompanied by personal stories, revelatory interviews, and new portraits of female luminaries like Roxane Gay, Gloria…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora National Geographic

Zobrazit všechny knihy autora National Geographic
Výběr knih vydavatele National Geographic Society

Zobrazit všechny knihy vydavatele National Geographic Society
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.