Woodwalker - Nepřátelské stopy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Woodwalker - Nepřátelské stopy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Woodwalker - Nepřátelské stopy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Není skladem

Woodwalker - Nepřátelské stopy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Není skladem

Woodwalker - Nepřátelské stopy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Woodwalker - Nepřátelské stopy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Woodwalker - Nepřátelské stopy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Woodwalker - Nepřátelské stopy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Konec školního roku na Clearwaterské střední škole se blíží a pumí chlapec Carag se spolu se svými spolužáky chystá na odborné stáže. Po celém světě ale mezitím probíhá série nenadálých událostí. Lidé nemají vůbec tušení, co se děje. Woodwalkeři ale dobře ví, že v tom může mít prsty jedině…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Woodwalker - Nepřátelské stopy je 278 Kč

Výběr knih autora Katja Brandis

Zobrazit všechny knihy autora Katja Brandis
Výběr knih vydavatele BOOKMEDIA s. r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele BOOKMEDIA s. r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.