Written in Water

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Written in Water koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Written in Water koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
499 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
On 17th September 1820, accompanied by his friend Joseph Severn, John Keats left London for Italy on board the Maria Crowther in a desperate bid to restore his health. Anguished at the thought of having to part, possibly for ever, from his fiancée and his friends, troubled by money worries and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Written in Water je 412 Kč

Výběr knih autora Alessandro Gallenzi

Zobrazit všechny knihy autora Alessandro Gallenzi
Výběr knih vydavatele Alma Books Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alma Books Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.