A Year in the Wild

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Year in the Wild koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Year in the Wild koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Naučné knihy od společnosti Templar.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Year in the Wild je 305 Kč

Výběr knih autora Ruth Symons

Zobrazit všechny knihy autora Ruth Symons
Výběr knih vydavatele Templar Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Templar Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.