Yesterday's Spy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Yesterday's Spy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Yesterday's Spy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Yesterday's Spy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Yesterday's Spy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Yesterday's Spy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Yesterday's Spy, Autoři : Tom Bradby, Rok vydání : 2022,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Yesterday's Spy je 276 Kč

Výběr knih autora Tom Bradby

Zobrazit všechny knihy autora Tom Bradby
Výběr knih vydavatele Transworld Publ. Ltd UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Transworld Publ. Ltd UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.