Yetti, já a ti další

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Yetti, já a ti další koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Yetti, já a ti další koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Yetti, já a ti další koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Yetti, já a ti další koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Yetti, já a ti další koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Již druhá knížka vzpomínek Jirky Bareše z doby, kdy pozítří znamenalo minimálně předevčírem "Yetti, já a ti další". S osobitým humorem popisuje své nelehké cesty hudebními hvězdy pomocí nejzajímavějších a leckdy dost peprných historek nejen z hudební branže. Šedovlasý autor se předem omlouvá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Yetti, já a ti další je 230 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.