You Can't Hurt Me

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

You Can't Hurt Me koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
You Can't Hurt Me koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

You Can't Hurt Me koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Anna is on the brink of losing it all when she is handed the career opportunity of a lifetime - working as a ghostwriter for charismatic neuroscientist Nate. Nate''s work at the mysterious Pain Laboratory could transform millions of lives, but his research is overshadowed by rumours surrounding…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy You Can't Hurt Me je 416 Kč

Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.