Z Asie do Nového světa

Z Asie do Nového světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Z Asie do Nového světa aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Z Asie do Nového světa; Autor: Špillarová Lenka; Zážitky a postřehy z prvních výprav cestovatelského manželského páru do asijské části Sovětského svazu v roce 1989 a do Spojených států amerických v roce 1990. Společnou výpravu do asijských velehor dvou států tehdejšího Sovětského svazu -…

Zobrazit celý popis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.