Z blues do úst

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Z blues do úst koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
143 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Z blues do úst koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
182 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhá básnická zbierka, v ktorej autor podobne ako v debute, prináša poéziu charakteristickú humoristicky nesmierne citlivý, jemne ironickým, v každom ohľade však ľudským náhľadom na úzko osobné ale aj širšie spoločenské problémy. Zdobí ju svojské, nezameniteľné, vďaka nadhľadu vždy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Z blues do úst je 162 Kč

Výběr knih vydavatele FAMA art

Zobrazit všechny knihy vydavatele FAMA art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.