Z vrchoviny a hor

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 204 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Z vrchoviny a hor koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Z vrchoviny a hor koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Z vrchoviny a hor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Z vrchoviny a hor koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pavel Sztwiertnia se narodil v Třinci roku 1949. V r. 1973 absolvoval lesnickou fakultu VŠZ v Brně. Pracoval jako lesník v Beskydech, Jeseníkách a ve Žďárských vrších v době, kdy v tamních honitbách byl ještě dostatek jelení zvěře. V tehdejších Jeseníkách na přelomu sedmdesátých a osmdesátých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Z vrchoviny a hor je 204 Kč

Výběr knih autora Pavel Sztwiertnia

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Sztwiertnia
Výběr knih vydavatele Vydavatelství BLOK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelství BLOK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.