Zábavná matematika a logika pro bystré děti 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 144 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zábavná matematika a logika pro bystré děti 2 koupíte na Albatros
Albatros
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zábavná matematika a logika pro bystré děti 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zábavná matematika a logika pro bystré děti 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
139 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nudí se občas Vaše dítě v hodinách matematiky nebo prvouky? Pracuje rádo s čísly, je v myšlení, matematice a znalostech napřed oproti vrstevníkům? Podpořte jeho nadání a nabídněte mu knihu plnou zábavných úkolů, které jeho talent posílí a rozvinou. Publikace je zaměřená na rozvoj matematicko…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zábavná matematika a logika pro bystré děti 2 je 153 Kč

Výběr knih autora Václav Fořtík

Zobrazit všechny knihy autora Václav Fořtík
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.