Zachraň mě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zachraň mě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zachraň mě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zachraň mě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Zachraň mě je o tom, co se všechno může stát, když studentka prestižní školy Maxton Hall v Anglii uvidí, co nemá… Taky o tom, jak se nesmělá, puntičkářská a cílevědomá stipendistka Ruby, která se dosud zajímala jen o studium a práci v Organizačním výboru pro školu, dostane do situací,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zachraň mě je 311 Kč

Výběr knih autora Mona Kasten

Zobrazit všechny knihy autora Mona Kasten
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.