Záhada otevřených hrobů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 144 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Záhada otevřených hrobů koupíte na Albatros
Albatros
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záhada otevřených hrobů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záhada otevřených hrobů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Škunerovou zátoku halí podzimní mlha. A v ní se dějí mrazivé věci. Na starém hřbitově, kde se už dávno nepohřbívá, zahlédne Leo v noci světla. Když se tam kamarádi dojdou podívat, zjistí, že někdo vykopává staré hroby, skoro jako by v nich něco hledal. Ale co? Na své cestě za rozluštěním záhady…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Záhada otevřených hrobů je 156 Kč

Výběr knih autora Jorn Lier Horst

Zobrazit všechny knihy autora Jorn Lier Horst
Výběr knih vydavatele KNIHA ZLÍN

Zobrazit všechny knihy vydavatele KNIHA ZLÍN
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.