Základní gymnastika - 4. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Základní gymnastika - 4. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Základní gymnastika - 4. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Základní gymnastika - 4. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtvrté vydání učebního textu, který je určen posluchačům fakult tělesné výchovy, ale i trenérům a cvičitelům. Obsah: teoretická část (pojem a vývoj gymnastiky, základní gymnastika, tělesná zdatnost, držení těla, svalová síla, kloubní pohyblivost, aerobní zdatnost, stavba cvičební jednotky,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Základní gymnastika - 4. vydání je 224 Kč

Výběr knih autorů Miroslav Zítko , Marie Skopová

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Zítko, Marie Skopová
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.