Základní kniha ájurvédy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Základní kniha ájurvédy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Základní kniha ájurvédy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základní kniha ájurvédy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základní kniha ájurvédy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základní kniha ájurvédy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ajurvéda patří k nejpropracovanějším léčebným systémům na světě, a proto neudivuje, že zejména na západní polokouli dnes patří mezi nejrychleji se uplatňující systémy alternativní medicíny. Ájurvéda – cesta k dokonalému zdraví představuje zasvěcený úvod do filozofie a základní praxe…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Základní kniha ájurvédy je 316 Kč

Výběr knih autora Robert E. Svoboda

Zobrazit všechny knihy autora Robert E. Svoboda
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.