Základy anesteziologie a intenzivní medicíny pro stomatology

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Základy anesteziologie a intenzivní medicíny pro stomatology koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace seznamuje čtenáře – studenty stomatologie, stomatology, sestry na stomatologických a stomatochirurgických pracovištích – se základy oboru anesteziologie a intenzivní medicína. Učebnice je rozdělena do pěti oblastí. První se podrobně věnuje resuscitaci, kterou musí dobře zvládat…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Jan Kunstýř, Pavel Michálek, Jan Bláha, Michal Pořízka
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.