Základy lékařské terminologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Základy lékařské terminologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základy lékařské terminologie koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Základy lékařské terminologie koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základy lékařské terminologie koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základy lékařské terminologie koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Není skladem

Základy lékařské terminologie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základy lékařské terminologie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základy lékařské terminologie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace k výuce oborové terminologie pro posluchače bakalářských studijních programů určených k přípravě všeobecných sester a dalších nelékařských zdravotnických pracovníků (např. biomedicínský technik, optik, zdravotní laborant, fyzioterapeut, zdravotnický záchranář). S ohledem na zaměření a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Základy lékařské terminologie je 298 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Roman Zazula, Argayová Ivana, Ralbovská Rebeka Dana
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.