Základy obecné chemie pro farmaceuty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 181 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Základy obecné chemie pro farmaceuty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Základy obecné chemie pro farmaceuty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Učební text pro posluchače prvního ročníku Farmaceutické fakulty UK v Hradci Králové je zaměřen zejména na stavbu atomu, teorii chemické vazby, obecné znalosti o skupenských vlastnostech látek a na chemický děj z pohledu termodynamiky a reakční kinetiky. Je vhodnou pomůckou k přípravě ke…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Základy obecné chemie pro farmaceuty je 182 Kč

Výběr knih autora Věra Klimešová

Zobrazit všechny knihy autora Věra Klimešová
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.