Základy sociální psychologie, 8. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 234 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Základy sociální psychologie, 8. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Základy sociální psychologie, 8. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základy sociální psychologie, 8. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základy sociální psychologie, 8. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základy sociální psychologie, 8. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základy sociální psychologie, 8. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základy sociální psychologie, 8. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kontexty sociální interakce Konverzace a komunikace Interakce s druhými Přitažlivost druhých lidí Postoje, jejich změny a měření Konflikt a spolupráce Jsme společenští tvorové. Neustále se stýkáme s jinými lidmi, vyměňujeme si názory, spolupracujeme či soupeříme. Kultura, životní prostředí,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Základy sociální psychologie, 8. vydání je 249 Kč

Výběr knih autora Nicky Hayes

Zobrazit všechny knihy autora Nicky Hayes
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.