Základy techniky II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Základy techniky II aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu The Rudiments of Technique I / Grundlagen der Technik I / Základy techniky I pro sopránovou zobcovou flétnu, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Kniha: Základy techniky II; Autor: Daniel Ladislav;

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ladislav Daniel

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Daniel
Výběr knih vydavatele SCHOTT MUSIC PANTON s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele SCHOTT MUSIC PANTON s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.