Žákovská knížka 3. ročník - známkování (žlutá)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žákovská knížka 3. ročník - známkování (žlutá) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
27 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Žákovská knížka 3. ročník - známkování (žlutá) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
27 Kč
Není skladem

Krátký popis
Žákovská knížka obsahuje 1 stránku s údaji o žákovi, 2 stránky s omluvným listem, 20 stránek pro hodnocení známkami s podpisem rodičů, 2 stránky pro jiná sdělení, 1 stránku s archem zapomínání, 1 stránku pro evidenci školních hotovostních plateb, 1 stránku pro třídní schůzky a termíny…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jitka Rubínová

Zobrazit všechny knihy autora Jitka Rubínová
Výběr knih vydavatele Rubínka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rubínka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.