Zamilujte si svou kuchyň

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zamilujte si svou kuchyň koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zamilujte si svou kuchyň koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zamilujte si svou kuchyň koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zamilujte si svou kuchyň koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zamilujte si svou kuchyň koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Zamilujte si svou kuchyň koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zamilujte si svou kuchyň koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zamilujte si svou kuchyň koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Není skladem

Zamilujte si svou kuchyň koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kuchyně bývá považována za srdce domova. Aby také ne! Vždyť láska prochází právě žaludkem. Aby však náš domov působil příjemně a hezky se nám v něm žilo, nesmíme se kuchyni stávat otroky věčně uvězněnými v nekonečném koloběhu nákupů, ukládání potravin, vaření, pečení a mytí nádobí. Pojďme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zamilujte si svou kuchyň je 185 Kč

Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.